CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 4, 2009

tmn minang...

salam..

ouh oke..nk wat new announcement!!!...ehehehe...
TOK WAN tak ske AMOI KLATE dah...ala penat cari arituh ngan ain...gi survey kt skola lg...kui3..

memandangkan tok wan da tak mo amoi kelate lg...ouh nooooooo....makanyew...
HUDA watchoutttttt!!!...tok wan is coming afta u...fuyooo...alert HUDA....kuang3...dis old man plus botak cin lg sdg memerhatikn anda...HUDA u`re da next victim...i see u in court...wakakakakakakakakkakaa....*glak guling2..
besides...bakal abg ipar dye...tercampak kt ctuh gak...itu inche adli botak gak eyh???ade rupe kimi kew???* ain tnye au....wakakkakakakakakaa....
hmmmm...tp en sonang ar tok wan nk masok line...kan2??...kasi ayat sket abg dye...insyaallah dpt ler adeknyew...wakakakkakakakakkaakakkaa...*itu tips nyew...

ouh yew...lg stu...oke memandangkn ko da tudo cucu ko ni
LESBO...$%^%@#$#$%^$%... ya Allah...abes aku kne fire ngan Adin doi...kui3..
maka...korg dpt saingan baru...dats me...wakkakakakakakakkaa....aku de kt uma dye skunk...melwt bakal fam ku jue....jgn jeles....muahahhahahahaha...ngeng~
abes ar korg...*tok wan , adli , ehem2...phm en spe ehem2 tuh???wakakakakkakakakakaka....ke ko nk aku ulang ayat keramat uh??....muahahahahhahaha...
kalu aku da masok line ngan ain...korg tutup mate je lar...wakakakakkakakakakakaka...ya Allah.*mengucap2...spe punye idea ni???kui3...

ouhh nooooo...takmo kne reject ngan Adin...kuang3...wahai inche Adin...saye n ain tade pape..sungguh!!!...percayelar....saye difitnah...saye uda bilang sme tok wan aka bakal abg ipar...opsss....geli gle...duh...jd tok wan ku sudeyh ler....kui3...
kepade inche kimiiiii juge...ain maseh lg setia...maseh padamu....wakakakakakkakakakakaa....

oke...sudeh pnat menghadang...merembat...menepis...mensmash....mengebom...segale jenis fitnah yg melanda,*dah mcm fighter pilot la plak..wakakakaakkakaka

weyh...sebenaqnye an...aku tatau pe yg aku melalut ni....aku rase..sume bahana ayer sirap yg ain wat....otuck trus corrupted doi...kalu ko gi uma dye...jgn mintak ayer sirap...mintak ayer milo kew....
tp en dye bilang....dye lom blaja wat ayer milo dr ko lg...wakakakakkakakakakakakakkakaa....ngeng~

maka...aku kne halau da niyh...sebok kt uma ain...adek dye da bengkek...siap tendang pintu uh...plus earings da tercabut uh...*gedegang2...kuang3..
plus...dak2 uh da mencarut dlm bahase kelate doi...wakakkakakakaakakakakakkaa....suro aku balek...
oke...da penat merisik ain bg pihak tok wan...malangnye...adek dye yg nme mimi yg trima cincin belah rotan uh...wakkakakakakakkakakakakakakkaa....sowey tok wan...takle wat pe da...
plus...ain da bilang aku sngal~smpi ati wat dye nye lesbo camni....pnat driving jejauh...bwk hajat...kui3...
saket pwot gelak ngan ain kt cni...ya Allah...tabahkn ati hamba mu...*walau tade kne-mengena...kui3...
wakakakkakakakakakakakakaakkaa....*glak b4 bla dr cni...

adios...wassalam....





0 comments: